REGULAMIN IMPREZY „NOC W SZKOLE”

  1. „Noc w szkole” jest częścią programu wychowawczego i formą szkolnej integracji uczniów. Celem imprezy jest kultywowanie zwyczajów i tradycji andrzejkowych. To także forma ciekawego spędzenie wolnego czasu.
  2. Impreza odbywa się z piątku na sobotę, w godzinach od 19.00 (w piątek) do 08.00 (w sobotę) w terminie uzgodnionym z dyrektorem szkoły.
  3. Organizatorzy ubiegający się o zgodę na organizację imprezy przedstawiają dyrektorowi:
    1. planowany termin oraz szczegółowy plan spotkania,
    1. wykaz użytkowanych pomieszczeń z określeniem celu ich wykorzystania,
    1. wykaz sprzętu audiowizualnego, sportowego, kuchennego itp., potrzebnego do realizacji programu imprezy.
  4. Opiekę nad uczniami sprawują nauczyciele uczący w szkole oraz rodzice uczniów.
  5. W spotkaniu mogą wziąć udział wszyscy uczniowie z klas 5 – 8, przy czym w wyjątkowych przypadkach wychowawca może nie dopuścić do udziału w imprezie ucznia sprawiającego trudności wychowawcze.
  6. Warunkiem uczestnictwa w imprezie jest dostarczenie organizatorom pisemnej zgody rodziców (prawnych opiekunów) w wyznaczonym terminie.
  7. Niedostarczenie pisemnej zgody rodziców (prawnych opiekunów) w wyznaczonym terminie jest równoznaczne z rezygnacją ucznia z udziału w imprezie.
  8. Na „Noc w szkole” uczniowie przynoszą ze sobą:
    1. śpiwór lub koc, poduszkę,
    1. materac lub karimatę,
    1. latarkę,
    1. piżamę lub wygodne rzeczy do spania,
    1. przybory toaletowe (szczoteczka do zębów + pasta),
    1. obuwie zmienne,
    1. materiały związane z realizacją programu imprezy, zaplanowanego przez organizatorów, np.: płyty z ulubioną muzyką, strój na dyskotekę, gry planszowe, filmy itp.,
    1. prowiant (przy czym zabronione jest przynoszenie i spożywanie niezdrowego jedzenia typu zupki chińskie, chipsy, czy napoje gazowane).
  9. Podczas spotkania obowiązuje zakaz przynoszenia urządzeń elektronicznych. Wyjątek stanowią telefony komórkowe, które na początku imprezy są przekazywane do depozytu nauczycielom i oddawane rano w sobotę w celu komunikacji z rodzicami (prawnymi opiekunami).
  10. W czasie trwania spotkania uczniowie nie mogą samodzielnie opuszczać budynku szkoły.
  11. Cisza nocna w trakcie imprezy obowiązuje od godz. 24.00 do godz. 5.30.
  12. Rodzice (prawni opiekunowie) uczniów zobowiązują się do:
    1. zapewnienia możliwości kontaktu telefonicznego z nauczycielami (włączony telefon),
    1. natychmiastowego odebrania ucznia z imprezy w razie jego niewłaściwego zachowania (hałasowanie, agresja słowna lub fizyczna, śmiecenie, brak reakcji na upomnienia nauczycieli), złamania postanowień niniejszego regulaminu bądź złego samopoczucia dziecka,
    1. poniesienia kosztów wszelkich zniszczeń sprzętu szkolnego dokonanych przez dziecko, zwłaszcza spowodowanych umyślnie,
    1. odebrania dziecka najpóźniej o godzinie 8:00 w sobotę.
  13. Przed opuszczeniem szkoły (w sobotę) uczniowie są zobowiązani do uporządkowania sprzętu i użytkowanych pomieszczeń.
  14. Obowiązkiem każdego uczestnika nocnego spotkania oraz jego rodziców (prawnych opiekunów) jest zapoznanie się z powyższym regulaminem i przestrzeganie jego zapisów.