Noc w szkole
REGULAMIN IMPREZY „NOC W SZKOLE”
- „Noc w szkole” jest częścią programu wychowawczego i formą szkolnej integracji uczniów. Celem imprezy jest kultywowanie zwyczajów i tradycji andrzejkowych. To także forma ciekawego spędzenie wolnego czasu.
- Impreza odbywa się z piątku na sobotę, w godzinach od 19.00 (w piątek) do 08.00 (w sobotę) w terminie uzgodnionym z dyrektorem szkoły.
- Organizatorzy ubiegający się
o zgodę na organizację imprezy przedstawiają
dyrektorowi:
- planowany termin oraz szczegółowy plan spotkania,
- wykaz użytkowanych pomieszczeń z określeniem celu ich wykorzystania,
- wykaz sprzętu audiowizualnego, sportowego, kuchennego itp., potrzebnego do realizacji programu imprezy.
- Opiekę nad uczniami sprawują nauczyciele uczący w szkole oraz rodzice uczniów.
- W spotkaniu mogą wziąć udział wszyscy uczniowie z klas 5 – 8, przy czym w wyjątkowych przypadkach wychowawca może nie dopuścić do udziału w imprezie ucznia sprawiającego trudności wychowawcze.
- Warunkiem uczestnictwa w imprezie jest dostarczenie organizatorom pisemnej zgody rodziców (prawnych opiekunów) w wyznaczonym terminie.
- Niedostarczenie pisemnej zgody rodziców (prawnych opiekunów) w wyznaczonym terminie jest równoznaczne z rezygnacją ucznia z udziału w imprezie.
- Na „Noc w szkole” uczniowie
przynoszą ze sobą:
- śpiwór lub koc, poduszkę,
- materac lub karimatę,
- latarkę,
- piżamę lub wygodne rzeczy do spania,
- przybory toaletowe (szczoteczka do zębów + pasta),
- obuwie zmienne,
- materiały związane z realizacją programu imprezy, zaplanowanego przez organizatorów, np.: płyty z ulubioną muzyką, strój na dyskotekę, gry planszowe, filmy itp.,
- prowiant (przy czym zabronione jest przynoszenie i spożywanie niezdrowego jedzenia typu zupki chińskie, chipsy, czy napoje gazowane).
- Podczas spotkania obowiązuje zakaz przynoszenia urządzeń elektronicznych. Wyjątek stanowią telefony komórkowe, które na początku imprezy są przekazywane do depozytu nauczycielom i oddawane rano w sobotę w celu komunikacji z rodzicami (prawnymi opiekunami).
- W czasie trwania spotkania uczniowie nie mogą samodzielnie opuszczać budynku szkoły.
- Cisza nocna w trakcie imprezy obowiązuje od godz. 24.00 do godz. 5.30.
- Rodzice (prawni opiekunowie)
uczniów zobowiązują się do:
- zapewnienia możliwości kontaktu telefonicznego z nauczycielami (włączony telefon),
- natychmiastowego odebrania ucznia z imprezy w razie jego niewłaściwego zachowania (hałasowanie, agresja słowna lub fizyczna, śmiecenie, brak reakcji na upomnienia nauczycieli), złamania postanowień niniejszego regulaminu bądź złego samopoczucia dziecka,
- poniesienia kosztów wszelkich zniszczeń sprzętu szkolnego dokonanych przez dziecko, zwłaszcza spowodowanych umyślnie,
- odebrania dziecka najpóźniej o godzinie 8:00 w sobotę.
- Przed opuszczeniem szkoły (w sobotę) uczniowie są zobowiązani do uporządkowania sprzętu i użytkowanych pomieszczeń.
- Obowiązkiem każdego uczestnika nocnego spotkania oraz jego rodziców (prawnych opiekunów) jest zapoznanie się z powyższym regulaminem i przestrzeganie jego zapisów.