REGULAMIN IMPREZY „NOC W SZKOLE”

  1. „Noc w szkole” jest częścią programu wychowawczego i formą szkolnej integracji uczniów. Celem imprezy jest integracja uczniów, pogłębianie przyjacielskich relacji. To także forma ciekawego spędzenie wolnego czasu.
  2. Impreza odbywa się z piątku na sobotę, w godzinach od 19.00 (w piątek) do 08.00 (w sobotę) w terminie uzgodnionym z dyrektorem szkoły.
  3. Organizatorzy ubiegający się o zgodę na organizację imprezy przedstawiają dyrektorowi:
  • planowany termin oraz szczegółowy plan spotkania,
  • wykaz użytkowanych pomieszczeń z określeniem celu ich wykorzystania,
  • wykaz sprzętu audiowizualnego, sportowego, kuchennego itp., potrzebnego do realizacji programu imprezy.
  1. Opiekę nad uczniami sprawują nauczyciele uczący w szkole oraz chętni rodzice uczniów.
  2. W spotkaniu mogą wziąć udział wszyscy uczniowie z klas 1 – 3, przy czym w wyjątkowych przypadkach wychowawca może nie dopuścić do udziału w imprezie ucznia sprawiającego trudności wychowawcze.
  3. Warunkiem uczestnictwa w imprezie jest dostarczenie organizatorom pisemnej zgody

rodziców (prawnych opiekunów) w wyznaczonym terminie.

  1. Niedostarczenie pisemnej zgody rodziców (prawnych opiekunów) w wyznaczonym terminie jest

równoznaczne z rezygnacją ucznia z udziału w imprezie.

  1. Na „Noc w szkole” uczniowie przynoszą ze sobą:
  • śpiwór lub koc, poduszkę,
  • materac lub karimatę,
  • latarkę,
  • piżamę lub wygodne rzeczy do spania,
  • przybory toaletowe (szczoteczka do zębów + pasta),
  • obuwie zmienne,
  • materiały związane z realizacją programu imprezy, zaplanowanego przez organizatorów, np.: płyty z ulubioną muzyką, gry planszowe, itp.
  1. Podczas spotkania obowiązuje zakaz przynoszenia urządzeń elektronicznych. Wyjątek stanowią telefony komórkowe, które na początku imprezy są przekazywane do depozytu nauczycielom i oddawane rano w sobotę w celu komunikacji z rodzicami (prawnymi opiekunami).
  2. W czasie trwania spotkania uczniowie nie mogą samodzielnie opuszczać budynku szkoły.
  3. Cisza nocna w trakcie imprezy obowiązuje od godz. 22.30 do godz. 6.45.
  4. Rodzice (prawni opiekunowie) uczniów zobowiązują się do:
  • zapewnienia możliwości kontaktu telefonicznego z nauczycielami (włączony telefon),
  • natychmiastowego odebrania ucznia z imprezy w razie jego niewłaściwego zachowania (hałasowanie, agresja słowna lub fizyczna, śmiecenie, brak reakcji na upomnienia nauczycieli), złamania postanowień niniejszego regulaminu bądź złego samopoczucia dziecka,
  • poniesienia kosztów wszelkich zniszczeń sprzętu szkolnego dokonanych przez dziecko, zwłaszcza spowodowanych umyślnie,
  • odebrania dziecka najpóźniej o godzinie 8:00 w sobotę,
  • wpłacenia kwoty 10zł do 10.03.2020r. na składniki potrzebne do warsztatów kulinarnych.
  1. Przed opuszczeniem szkoły (w sobotę) uczniowie są zobowiązani do uporządkowania sprzętu i użytkowanych pomieszczeń.
  2. Obowiązkiem każdego uczestnika nocnego spotkania oraz jego rodziców (prawnych opiekunów) jest zapoznanie się z powyższym regulaminem i przestrzeganie jego zapisów.

 

…………………………………………………………………

(podpis rodzica/prawnego opiekuna)